Połącz przyjemne z pożytecznym z pomocą firmowych gadżetów

Twoi pracownicy notorycznie cierpią na brak notatników, wiecznie giną im długopisy, a w firmowej kuchni trudno znaleźć czysty kubek lub filiżankę do kawy? Nie jesteś jedyny. To standard w wielu przedsiębiorstwach, w których papierologia jest na porządku dziennym, a duża liczba obowiązków zmusza do uzupełniania organizmu paliwem, jakim jest mała czarna. Warto więc zadbać o zapasy, nie tylko kawy, ale także biurowego sprzętu i gadżetów.

Notes będzie praktyczny, a przy okazji zareklamuje firmę

notesy dla firmPrzy okazji możesz upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Pracownikom zapewnisz komfort działania, a dodatkowo zapromujesz firmę. W jaki sposób? Na przykład kubek z logo przedsiębiorstwa w biurze przyda się do wypicia kawy albo herbaty, ale klienta też można poczęstować którymś z tych napojów. Jest szansa, że firmy znak pozostanie w pamięci. Sprawdzają się również notesy dla firm. Po pierwsze, dla pracowników, bo lubimy robić notatki, a nie zawsze można je wykonać na komputerze czy w telefonie komórkowym. Poza tym zdarza się, że informację dla klienta piszemy właśnie na kartce z notesu. Jeśli na każdej stronie znajduje się firmowe logo, klient zabiera je ze sobą. Kolejny argument „na plus”. Większe notesy z twardymi okładkami mogą być przydatne podczas służbowych wyjazdów, szkoleń czy konferencji. Niech pracownik zabierze je ze sobą. Położone na stole albo nawet trzymane w ręku mogą być przydatne dla rozpoznawalności firmy. Teczki, zakładki z firmowymi znakami to kolejne gadżety, które nie zrujnują budżetu przedsiębiorstwa, a mogą się przydać w celach promocyjnych. Takie małe rzeczy mogą się poniekąd stać wizytówką firmy. I jeszcze długopisy. Giną praktycznie w każdym biurze, warto więc zaopatrzyć się w większą ich liczbę. Z pewnością będą przydatne dla pracownika, a także klienta, który przychodzi przypieczętować umowę.

Jest jeszcze jedna rzecz, o której warto pamiętać. Przy zamówieniu większej ilości podobnych biurowych gadżetów z pewnością dostaniemy rabat. Może zdecydujmy się na spore zapasy po to, aby kubek czy długopis stał się także prezentem dla osób odwiedzających wasze biuro. Niby mała rzecz, ale także powinna wpłynąć na wasz wizerunek. Poza tym nazwa i znak firmy idą w świat, zostają z klientem. Może przypomni sobie o was w momencie, kiedy będzie potrzebował usług, które oferujecie.