Pneumatyczny namiot handlowy – wady i zalety

Sprzedaję ręcznie robione torby. Jest to nie tylko moja praca, ale i pasja. Każdy z moich produktów jest wyjątkowy. Lubię dobierać go do wymagań klienta. Zawsze mam wówczas poczucie, że udało mi się dopasować coś unikalnego do indywidualnych potrzeb i stylu. Swoje produkty sprzedają najczęściej on line, ale uczestniczę też w targach i festynach. W ostatnim czasie właśnie w tym celu zainwestowałam w pneumatyczny namiot handlowy. Czy się sprawdził?

Namiot handlowy a reklama

pneumatyczne namioty handlowe - producentUwielbiam rozmawiać z klientami. Kiedy szyję torby i wystawiam je na sprzedać w sklepie internetowym i mediach społecznościowych nie mam zbyt dużo czasu na interakcję z klientem. Ale w czasie targów, imprez plenerowych czy festynów mam ku temu świetną okazję. I korzystam z niej zawsze, gdy tylko mogę! Ale rozmowy tak zupełnie pod gołym niebem, bez wyznaczonej strefy mojej działalności, nie do końca mi się podobały. Moją uwagę zwróciły więc pneumatyczne namioty handlowe – producent zapewniał, że dla każdego znajdzie się odpowiedni rozmiar i że ich montaż jest dziecinnie prosty. A ja właśnie czegoś takiego potrzebowałam. Szukałam namiotu o lekkiej konstrukcji, a przy tym dobrze się prezentującego i dającego szerokie możliwości reklamowe. I jak się okazało namiot pneumatyczny sprawdził się pod tymi względami doskonale. Kupiłam go tuż przed wyjazdem na targi branżowe. Wybrany przeze mnie model został uszyty z tkaniny poliestrowej. Jest wodoodporny, co przyda się podczas wypadów plenerowych. Zainwestowałam też w druk metodą cyfrową, dzięki czemu mój namiot jest spersonalizowany, a przy tym stanowi atrakcyjną reklamę. Zdecydowałam się umieścić na jego ściankach moje logo (rozpoznawane już wśród blogerów) i adres sklepu internetowego. W trakcie zakupu namiotu proponowano mi też szereg akcesoriów, m.in. podłogę, oświetlenie LED lub halogenowe czy obciążniki piaskowe. Nie wszystkie zdecydowałam się kupić, jednak zupełnie nie przeszkadzało mi to w użytkowaniu namiotu. Co jest bardzo ważne, to informacja, że namiot rozłożyłam w bardzo krótkim czasie i bez zbędnego wysiłku. Potrzebowałam jedynie pompy powietrza, która całe zadanie wykonała za mnie.

Z perspektywy czasu uważam, że zakup namiotu pneumatycznego był strzałem w dziesiątkę. Te namioty nadal pozostają mniej popularne od tradycyjnych namiotów stelażowych, ale to właśnie je wyróżnia i zwraca uwagą. A o to przecież chodzi! Im więcej osób skieruje ku nam wzrok, tym większa szansa, że do nas podejdzie i nawiąże rozmowę. A to już połowa sukcesu.