Inwestycja w centralę telefoniczną dla firmy

Kiedy zaczynałem działalność, to do dyspozycji miałem jedno biuro, w którym siedzieli wszyscy sprzedawcy. Nawet nie miałem zintegrowanego systemu a wszystkie dane zbierane były w dokumencie tekstowym. Początki nigdy przecież łatwe nie były.

Podłączenie niezawodnej centrali telefonicznej 

centrala telefoniczna voipPo trzech latach rozwinąłem działalność na tyle, że wynająłem większy budynek. Były trzy hale sprzedażowe i zatrudniałem mnóstwo ludzi. Musiałem wtedy zainwestować w program i potrzebowałem też centrali telefonicznej, by wszystko znacznie usprawnić. Od kumpla, który miał firmę o takim samym profilu dowiedziałem się, że centrala telefoniczna Voip była najlepsza i zalecił mi w nią zainwestować. Dostałem namiar na firmę, która dysponowała takimi centralami telefonicznymi i zajmowała się ich profesjonalnym podłączeniem. Przy okazji wybrałem też aparaty telefoniczne tej samej marki, dla wszystkich swoich pracowników. Centrala telefoniczna miała na celu usprawnienie pracy i był to konieczny wydatek. Już nie pracowało u mnie pięciu sprzedawców, tylko prawie dwustu. Centralę telefoniczną podłączano mi w weekend, bo w tym czasie nikt nie pracował i linie telefoniczne mogły być na ten czas niedostępne. Cieszył mnie fakt, że jak ludzie przyjdą w poniedziałek do pracy, to będą już łączyć się poprzez niezawodną centralę telefoniczną. Na wszystkich stanowiskach zostały też podłączone nowe aparaty telefoniczne, które posiadały wiele przydatnych funkcji takich jak na przykład przełączanie rozmów.

Centrala działała niezawodnie i cieszyłem się, że posłuchałem rady doświadczonego kolegi. To były dobrze wydane pieniądze, które miały wpływ na rozwój mojej firmy. Planowałem osiągnąć o wiele więcej w przyszłości i w tym właśnie kierunku zmierzałem od początku.