Firmowe sesje z profesjonalistą

Klasyczne, firmowe portrety biznesowe, na białym lub szarym tle powoli są wypierane przez bardziej dynamiczne ujęcia na tle wnętrz firmy. Jednak nie dla każdej firmy jest to dobre rozwiązanie. Powiew odświeżenia jaki wniosły do firmowych sesji biznesowych młode, dynamiczne start upy nie będzie służył wizerunkowi firmie o ugruntowanej pozycji klasycznego biznesmena. Dlatego nim zdecydujesz się podpisać umowę z fotografem, koniecznie porozmawiajcie o wspólnej wizji finalnych zdjęć.

Sesja biznesowa w firmie

firmowe sesje biznesoweNiezależnie od branży w jakiej działa firma, to jeśli chcesz zaznaczyć swoją obecność w pismach lub portalach branżowych musisz mieć na dysku komputera profesjonalne zdjęcia przedstawiające cie jako eksperta. Zazwyczaj są to portrety w formalnym stroju wykonywane na szarym lub białym tle. Zdarza się jednak, że zaproszony fotograf przenosi robione przez siebie firmowe sesje biznesowe na wyższy poziom. Wówczas portrety zarządu firmy oraz wszystkich znaczących pracowników są wykonywane z uwzględnieniem wyglądu biura. Na taką innowację mogą sobie pozwolić osoby z firm zajmujących się młodymi gałęziami biznesu lub kreujące się jako działające i oddane dla innych. Jednak i tutaj dynamiczne tło nie może zdominować postaci na zdjęciu, bo przecież gdy udzielasz wywiadu lub przygotowujesz artykuł do portalu branżowego, jego czytelnicy chcą spojrzeć w twarz osobie, a nie zobaczyć czy w wystroju biura dominuje szkło i stal, czy też macie wielkie okna i paprotki na parapetach. W tym aspekcie wiele zależy od fotografa wykonującego waszą sesję biznesową. Najlepiej wybrać do tego zadania osobę, która już od początku zasypie was gradem słów i zamiast deklaracji o gotowości do robienia zdjęć, wypyta o szczegóły jak ilość osób portretowanych, termin sesji i doradzi w aspekcie odpowiedniego doboru ubrania na sesję. Taka osoba również w dniu sesji pomoże swoją charyzmą pozbyć się stresu.

Ważnym aspektem finalnej przydatności zdjęć z firmowej sesji biznesowej jest przygotowanie przez fotografa nie tylko podstawowego retuszu fotografii ale również przesłanie każdego wybranego ujęcia w trzech formatach: oryginalnym do nieoczekiwanych zastosowań, pasującym na portale społecznościowe, gdzie trafiają portrety prelegentów z konferencji, w których na pewno bierzesz udział oraz niewiele ważące zdjęcia do zastosowania na stronach internetowych firmy.